Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rakouská novinářská cena srbským a chorvatským novinářům

Redakce MAM19. 1. 2004

Jeden chorvatský a dva srbští novináři získali letos cenu za prosazování svobody informací, kterou každoročně uděluje rakouská odbočka mezinárodní organizace Reportéři bez hranic (RSF). Ceny Press Freedom Award 2003 ve výši 15.000 euro (460.000 korun) jim byly předány ve Vídni.
Chorvatský novinář Željko Peratović byl oceněn pro to, že jako první ze svých krajanů informoval o brutalitách, které spáchali chorvatští vojáci na civilním srbském obyvatelstvu města Gospić v roce 1991 na počátku války na území bývalé Jugoslávie.
Srbská reportérka Jelena Beljica zveřejnila sérii původních materiálů, v nichž poukazovala na pozadí obchodu s bílým masem na Balkáně. Televizní redaktor Milorad Vesić zase připravil pro bělehradskou televizi seriál, v němž odhalil korupci v administrativním aparátu režimu bývalého jugoslávského prezidenta Slobodana Miloševiče.
Mezinárodní Organizace Reportéři bez hranic má hlavní sídlo v Paříži. Její rakouská odbočka uděluje cenu za prosazování svobody informací ve východní Evropě od roku 2003.

×

ČD hledají dodavatele na tištěný titul

Starší článek

Opět vychází Dikobraz

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více