Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prvnímu programu České televize dále rostl podíl na sledovanosti

Redakce MAM16. 1. 2004

I v druhém týdnu letošního roku Česká televize posilovala. Podíl ČT 1 vzrostl o 0,9 procenta na 23,9 procenta dospělých diváků, podíl ČT 2 se mírně snížil o 0,2 procenta na 6,9 procenta. Na úspěchu ČT 1 se velkou měrou podílel seriál Nemocnice na kraji města po 20 letech, jehož dvanáctý díl 5. ledna vidělo 40,2 procenta (3,4 miliónu) diváků nad 15 let.
Přestože se jednalo o čtvrtý nejsledovanější díl série, na první místo v TOP 20 nedosáhl. Nejvíce diváků k obrazovce v minulém týdnu přilákaly Televizní noviny (Nova) se 42procentní sledovaností. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO).
Podíl na trhu se zvětšil i Nově – ze 41,4 na 41,8 procenta. Naopak Prima nedokázala udržet dobré výsledky, dosažené v předchozích týdnech. Její podíl poklesl o jedno procento na 21,2 procenta dospělých. Náskok prvního kanálu ČT před Primou se tak zvednul z 0,8 procenta na 2,7 procenta.
Potěšující zprávou pro Primu je však zájem o normalizační seriál Případ pro zvláštní skupinu. Jestliže se sledovanost obdobných sérií Dynastie Nováků a Dnes v jednom domě pohybovala ke konci kolem 15 procent, Případ pro zvláštní skupinu na počátku loňského prosince dosáhl až 20 procent, v současné době pak činí 17 procent.

Hospodářské noviny, 16.1.2004, autor: (abo)

×

Dodávky počítačů na trh loni stouply, nejlépe se vedlo Dellu

Starší článek

Reklamní trh v USA čeká letos růst o 7,8 %

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více