Prima začala natáčet svůj první seriál

29. 1. 2004 14:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Soukromá televize Prima začala natáčet svůj první seriál pojmenovaný Rodinná pouta. Seriál o 104 padesátiminutových dílech se bude vyrábět postupem, který tuzemské televize dosud nepoužily. Části chce Prima natáčet v době, kdy bude vysílat předchozí díly. Seriál o mezilidských vztazích bude televize vysílat dvakrát týdně od 23. března ve 20:00, uvedl generální ředitel Martin Dvořák. Prima podle Dvořáka zvažovala více variant, jak lákat diváky ke svým obrazovkám. „Po všech diskuzích a analýzách nám vyšlo, že je třeba pustit se do vlastní dramatické tvorby,“ podotkl.
Každý týden tvůrci dokončí dva nové díly seriálu. Výroba, v jejímž rámci bude rozpracováno vždy několik částí, umožní průběžně uzpůsobovat práci s herci, příběhem i interiérem ohlasům diváků. Jaká bude míra interakce, tedy jak budou diváci moci děj ovlivnit, se zatím televize podle Dvořáka definitivně nerozhodla.
Kompletní výroba, od scénáře přes natáčení a střih, se uskuteční v holešovických ateliérech. „Odtud budou už vycházet hotové kazety,“ řekl Dvořák. Náklady na jeden díl budou hluboko pod hranicí jednoho milionu korun, uvedl ředitel. Celý seriál má Primu stát řádově desítky milionů korun, televize využije vlastní zdroje. Výrobu seriálu pro Primu zajišťuje firma PROTV.
Podle mediálního odborníka Milana Šmída o úspěchu seriálu rozhodnou dva faktory. Řemeslná úroveň a to, zda si na něj diváci zvyknou. Zda si diváci seriál oblíbí, se zřejmě ukáže přibližně do dvou měsíců, řekl Šmíd.
Dvořák by za úspěch považoval, kdyby měl nový seriál vyšší sledovanost než seriály, které Prima nakupuje od České televize. Například na normalizačních Třicet případů majora Zemana se nyní dívá 1,7 milionu lidí. Patří tak k nejsledovanějším pořadům Primy.
Hlavními hrdiny seriálu budou mladí lidé Eva Pokorná a Adam Rubeš. Ztvární je Klára Jandová a Tomáš Krejčí. V dalších rolích se objeví například Dana Morávková, Otto Kallus, Jan Kačer a Lenka Termerová. Ředitelem výroby a šéfproducentem je Kamil Spáčil. Scénář píšou Kateřina a Jitka Bártů. Režii má na starosti Mojmír Kučera.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.