Poštovní spořitelna chystá novinky

12. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Poštovní spořitelna chystá novinky
Poštovní spořitelna, spadající do skupiny ČSOB, plánuje na tento rok několik zásadních novinek, které podpoří komunikačními aktivitami. Mezi hlavní patří zavedení prodeje PIP – Poštovního investičního programu na specializované přepážky pošt, kterých je v ČR asi 400. Klienti budou mít tedy možnost investovat své peníze do fondů i na poště u Poštovní spořitelny. Další důležitou novinkou je i zavedení internetbankingu a dále např. Eurokonto, zavedení EMV standardu a věrnostního programu k Maxkartám a nový program k postžiru. Program PIP byl spuštěn 5. ledna, internetbanking pak bude zahájen začátkem února. Většina ostatních novinek je plánována až na druhou polovinu roku. Kampaň na PIP se obejde bez televize a soustředí se na rozhlas, tisk a „PR články“, internetové bankovnictví podpoří březnová kampaň v televizi a POS materiály.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.