TITULEK: Poštovní spořitelna chystá novinky
Poštovní spořitelna, spadající do skupiny ČSOB, plánuje na tento rok několik zásadních novinek, které podpoří komunikačními aktivitami. Mezi hlavní patří zavedení prodeje PIP – Poštovního investičního programu na specializované přepážky pošt, kterých je v ČR asi 400. Klienti budou mít tedy možnost investovat své peníze do fondů i na poště u Poštovní spořitelny. Další důležitou novinkou je i zavedení internetbankingu a dále např. Eurokonto, zavedení EMV standardu a věrnostního programu k Maxkartám a nový program k postžiru. Program PIP byl spuštěn 5. ledna, internetbanking pak bude zahájen začátkem února. Většina ostatních novinek je plánována až na druhou polovinu roku. Kampaň na PIP se obejde bez televize a soustředí se na rozhlas, tisk a „PR články“, internetové bankovnictví podpoří březnová kampaň v televizi a POS materiály.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).