Poslanci chtějí ČT omezovat reklamu

19. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Poslanci chtějí ČT omezovat reklamu
Postupné omezování objemu reklamy na České televizi a naproti tomu zvýšení koncesionářského poplatku je pravděpodobný vývoj budoucího financování veřejnoprávních elektronických médií. Vyplynulo to ze setkání pracovní skupiny poslanců, která se v minulém týdnu tímto problémem zabývala. Právě o uvedeném principu čistého financování chtějí poslanci dále jednat. „Žádná z politických stran a priori neodmítá model čistého financování,“ řekl po skončení jednání Ivan Langer (ODS). Poslanec Ladislav Skopal (ČSSD) uvedl, že únorová schůze sněmovny by měla rozhodnout o tom, jak budou elektronická média do budoucna financována. Podle Skopala se uvažuje také o tom, že by reklama ve veřejnoprávní televizi byla zachována jen pro případ mimořádných událostí, např. sportovních.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.