TITULEK: Poslanci chtějí ČT omezovat reklamu
Postupné omezování objemu reklamy na České televizi a naproti tomu zvýšení koncesionářského poplatku je pravděpodobný vývoj budoucího financování veřejnoprávních elektronických médií. Vyplynulo to ze setkání pracovní skupiny poslanců, která se v minulém týdnu tímto problémem zabývala. Právě o uvedeném principu čistého financování chtějí poslanci dále jednat. „Žádná z politických stran a priori neodmítá model čistého financování,“ řekl po skončení jednání Ivan Langer (ODS). Poslanec Ladislav Skopal (ČSSD) uvedl, že únorová schůze sněmovny by měla rozhodnout o tom, jak budou elektronická média do budoucna financována. Podle Skopala se uvažuje také o tom, že by reklama ve veřejnoprávní televizi byla zachována jen pro případ mimořádných událostí, např. sportovních.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).