Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pořad o Kajínkovi viděly 3 miliony lidí, Černé barony 1,3 milionu

Redakce MAM27. 1. 2004

Pondělní televizní večer po dlouhé době nepatřil původním českým seriálům České televize. Většinu diváků zaujal speciál pořadu Na vlastní oči televize Nova. Ten se věnoval případu známého vězně Jiřího Kajínka a viděly jej asi tři miliony diváků. Druhý díl nového českého seriálu Černí baroni na ČT tomu vidělo 1,3 milionu lidí.
Pondělní večery donedávna patřily seriálu Nemocnice na kraji města po dvaceti letech vysílaném na ČT1. K jeho jednotlivým dílům průměrně usedalo 3,3 milionu dospělých. Nemocnici vystřídali Černí baroni natočení podle předlohy Miroslava Švandrlíka. První část Černých baronů minulé pondělí vidělo 2,5 milionu diváků starších patnácti let.
Podíl na sledovanosti Novy byl v pondělí večer 61 procent, podíl ČT1 26 procent. Zbytek si mezi sebe rozdělily Prima a ČT2, případně satelitní a kabelové televize.

×

Počet klientů T-Mobilu se loni přiblížil čtyřem milionům

Starší článek

JCDecaux vybrala Actum

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více