Počet klientů T-Mobilu se loni přiblížil čtyřem milionům

27. 1. 2004 15:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mobilní operátor T-Mobile loni zvýšil počet zákazníků o 12 procent na 3,95 milionu. Na českém trhu tak bylo koncem roku 9,7 milionu mobilních telefonů, tedy o 1,1 milionu více než v roce 2002. T-Mobile loni vykázal co do počtu klientů mezi konkurenty největší nárůst. Zatímco získal 438.000 nových zákazníků, konkurenční Eurotel oznámil růst zákaznické základny o 323.000 na 4,21 milionu. Český Mobil zvýšil počet klientů o 367.000 lidí na 1,55 milionu. Na sto Čechů připadalo koncem roku 95 mobilních telefonů. Firmy však upozorňují, že až pětina uživatelů používá více přístrojů, a skutečný počet zákazníků je tedy nižší. Podle generálního ředitele Rolanda Mahlera vsadil loni T- Mobile na jednoduchost nabídky, kterou propagoval i v rámci podzimní reklamní kampaně pod názvem Tarifová epidemie. T-Mobile loni oznámil, že se chce do dvou let stát jedničkou na českém trhu. T-Mobile je ze 60,8 procenta ovládán stejnojmennou dceřinou společností Deutsche Telekomu. Zbytek vlastní České radiokomunikace.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.