Mobilní operátor T-Mobile loni zvýšil počet zákazníků o 12 procent na 3,95 milionu. Na českém trhu tak bylo koncem roku 9,7 milionu mobilních telefonů, tedy o 1,1 milionu více než v roce 2002. T-Mobile loni vykázal co do počtu klientů mezi konkurenty největší nárůst. Zatímco získal 438.000 nových zákazníků, konkurenční Eurotel oznámil růst zákaznické základny o 323.000 na 4,21 milionu. Český Mobil zvýšil počet klientů o 367.000 lidí na 1,55 milionu. Na sto Čechů připadalo koncem roku 95 mobilních telefonů. Firmy však upozorňují, že až pětina uživatelů používá více přístrojů, a skutečný počet zákazníků je tedy nižší. Podle generálního ředitele Rolanda Mahlera vsadil loni T- Mobile na jednoduchost nabídky, kterou propagoval i v rámci podzimní reklamní kampaně pod názvem Tarifová epidemie. T-Mobile loni oznámil, že se chce do dvou let stát jedničkou na českém trhu. T-Mobile je ze 60,8 procenta ovládán stejnojmennou dceřinou společností Deutsche Telekomu. Zbytek vlastní České radiokomunikace.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).