Po ukončení spolupráce s ARBOmedia si STV prodává reklamní čas sama
Slovenská televize k 31. prosinci 2003 ukončila spolupráci se společností ARBOmedia.net, která prodávala reklamní čas STV a zabezpečovala sponzory televizních programů. Tyto obchodní činnosti dnes vykonává pracoviště Telexim STV.
Slovenská televize k 31. prosinci 2003 ukončila spolupráci se společností ARBOmedia.net s.r.o., která prodávala reklamní čas STV a zabezpečovala sponzory televizních programů. Tyto obchodní činnosti dnes vykonává pracoviště Telexim STV. To by mělo přinést přehlednost smluvních závazků a pružnost ve vazbě na programové složky vysílání. Podle před rokem publikovaných zjištění Nejvyššího kontrolního úřadu firma ARBOmedia.net reklamní čas ve vysílání STV1 a STV2 fakturovala podle vlastní marketingové strategie a některé subjekty zvýhodňovala. Dokonce podle smlouvy televize neměla právo vstupovat do obchodních jednání o zadávání reklamy. Nedostávala ani konkrétní informace o výši dohodnutého obchodu. Nehledě na to se například v 5 smlouvách z roku 2001 STV zavázala odvysílat v programech loga firem nebo zmínit jejich jména v textu. Smlouvu s uvedenou soukromou společností ústřední ředitel STV Richard Rybníček ještě před svým zvolením označil za nevýhodnou, s ukončením spolupráce však musel počkat do jejího skončení. Při rozvázání mohly vzniknout problémy a závazky, které by musela STV zaplatit. Fakt, že na základě smlouvy televize ztrácela 400 miliónů slovenských korun ročně, si uvědomili už v listopadu 2002 poslanci Mediálního výboru NR SR a doporučili tehdejšímu vedení STV ji do července 2003.
-tasr-