Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Po ukončení spolupráce s ARBOmedia si STV prodává reklamní čas sama

Redakce MAM16. 1. 2004

Slovenská televize k 31. prosinci 2003 ukončila spolupráci se společností ARBOmedia.net, která prodávala reklamní čas STV a zabezpečovala sponzory televizních programů. Tyto obchodní činnosti dnes vykonává pracoviště Telexim STV.
Slovenská televize k 31. prosinci 2003 ukončila spolupráci se společností ARBOmedia.net s.r.o., která prodávala reklamní čas STV a zabezpečovala sponzory televizních programů. Tyto obchodní činnosti dnes vykonává pracoviště Telexim STV. To by mělo přinést přehlednost smluvních závazků a pružnost ve vazbě na programové složky vysílání. Podle před rokem publikovaných zjištění Nejvyššího kontrolního úřadu firma ARBOmedia.net reklamní čas ve vysílání STV1 a STV2 fakturovala podle vlastní marketingové strategie a některé subjekty zvýhodňovala. Dokonce podle smlouvy televize neměla právo vstupovat do obchodních jednání o zadávání reklamy. Nedostávala ani konkrétní informace o výši dohodnutého obchodu. Nehledě na to se například v 5 smlouvách z roku 2001 STV zavázala odvysílat v programech loga firem nebo zmínit jejich jména v textu. Smlouvu s uvedenou soukromou společností ústřední ředitel STV Richard Rybníček ještě před svým zvolením označil za nevýhodnou, s ukončením spolupráce však musel počkat do jejího skončení. Při rozvázání mohly vzniknout problémy a závazky, které by musela STV zaplatit. Fakt, že na základě smlouvy televize ztrácela 400 miliónů slovenských korun ročně, si uvědomili už v listopadu 2002 poslanci Mediálního výboru NR SR a doporučili tehdejšímu vedení STV ji do července 2003.

-tasr-

×

Agentury OMD Czech a MediaCom Praha spolupracují

Starší článek

Ministerstvo zahraničí se chtělo sporu se CME vyhnout, říká Kavan

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více