Pardubické Rádio Profil součástí skupiny rádií Hey!

22. 1. 2004 14:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Pardubické Rádio Profil bude nově začleněno do rodiny rádií Hey!. Po Ostravě, Brnu a Praze tak bude rádio pod značkou Hey! dostupné posluchačům na Pardubicku, Královéhradecku a Havlíčkobrodsku.
Východočeské Rádio Profil získala jako svou akvizici skupina GES Media Holding, řekla mluvčí společnosti Jana Adamčíková. Transakci již na svém zasedání schválila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání.Akvizice Rádia Profil je dalším krokem společnosti GES Media Holding, která na rozhlasovém trhu vytváří úzkou skupinu s Rádiem Čas, k vybudování sítě regionálních rádií.
Podle Radima Pařízka, jednatele společnosti Rádio Profil, si rádio ponechá zavedený název Profil, který bude pouze doplněn na Rádio Hey! Profil. „Chceme, aby si pardubické rádio udrželo svůj regionální a místní charakter,“ doplnil Pařízek.
Radio Hey! Profil tak bude moci těžit z obchodní, marketingové a programové spolupráce s ostatními rádii Hey!.

-mav-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.