OMD a MediaCom spojují nákup

19. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

TITULEK30: OMD a MediaCom spojují nákup

Mediální agentury OMD Czech a MediaCom Praha zahajují vzájemnou obchodní spolupráci, která bude probíhat formou sdíleného nákupu médií. Vzniká tak čtvrtý mediální pool na českém trhu. „Hlavním důvodem pro toto rozhodnutí je především snaha o vytvoření protiváhy k stávajícím mediálním uskupením působícím na českém trhu a současně i výrazné zefektivnění celkových nákladů,“ uvedli zástupci vedení obou agentur Vladimír Zeman a Petra Pipková.
Dosavadní mediální sdružení představují Group MindShare Edge (Mediaedge:cia a MindShare), Media View (Starcom a Médea) a Magna Global (Universal McCann, PanMedia a Initiative Media). Podle žebříčku AKA sestaveného podle výše obratu za rok 2002 dosáhl tento ukazatel v případě OMD, první agentury v pořadí, výše 3,39 mld. Kč a v případě MediaComu 1,34 mld. Kč (sedmý v pořadí). Z první pětice mediálních agentur podle tohoto žebříčku tak samostatně nakupuje pouze Carat.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení