TITULEK50: O cenách a strachu ze smrti
MEZITITULEK: A jak je to tedy s tou cenovou válkou?
Bohuslav Bohuněk se sešel s ředitelem jednoho z prodejních řetězců elektroniky nad tématem cenová válka. Důvodů, proč zrovna tento segment, bylo více. Od loňského vstupu Electro Worldu až po krach Electrocity, který se odehrál asi před čtrnácti dny. Rozhovor s Pavlem Slámou, ředitelem Datartu, je o to zajímavější, že tento muž popírá, že to, co se nyní děje na poli prodeje elektroniky, je cenová válka. Rozhodně zajímavý pohled, který stojí za přečtení. Už i proto, že vůbec není vyloučené, že podobný vývoj bude následovat také v jiných segmentech.
Rubrika Marketing připravila i další zajímavá témata. Radana Čechová vás na datových stránkách seznámí s výsledky výzkumu společnosti Weber Shandwick mezi výkonnými pracovníky komunikačních firem z žebříčku Fortune 500, který byl věnován komunikaci. Výsledky přitom jasně ukazují, že firmy si stále více uvědomují, že kromě dohledu akcionářů jsou i pod dozorem veřejnosti.
MEZITITULEK: Co dělat s tiskem?
Unie vydavatelů (UVDT) minulý týden prezentovala výsledky výzkumu, jak vnímají mediální agentury a zadavatelé postavení tiskových médií. Jeho výsledkům se v rozsáhlém článku na stránkách rubriky Média věnuje Martina Vojtěchovská. Zmíněný text však není určený zdaleka jen lidem z inzertních oddělení, ale úplně stejně se hodí mediálním plánovačům a dalším lidem z mediálních agentur. Z pohledu členů UVDT je pak dobře, že tato organizace vychází vstříc svým členům a dodává jim podklady pro argumentaci ve vztahu k médiím. Nezbývá než si přát, aby i jiná profesní sdružení vykazovala podobnou aktivitu ve vztahu ke svým členům.
šéfredaktor