Nové plány McCannu

12. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Nové plány McCannu
Rupert Howell, nedávno jmenovaný nový ředitel evropské McCann-Erickson, hovořil s redaktorem deníku Wall Street Journal Europe o svých plánech na posílení sítě v Evropě. Vedle snahy o získání nových klientů se chce soustředit zejména na rozšíření práce pro stávající zákazníky, jako je např. Cola-Cola. Zvláštní úsilí hodlá soustředit na konsolidaci londýnské pobočky, jež stála v centru účetních nejasností, z nichž byl vlastník celé sítě, Interpublic Group, nedávno obviněn v USA. Londýnský McCann navíc přišel o část reklamních aktivit Coca-Coly na britském trhu. Rupert Howell by také rád získal více zakázek od britské vlády, jež je s ročním rozpočtem 300 mil. liber největším zadavatelem ve Velké Británii.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.