Nové CD pro turisty
Brněnská agentura Interhome, dcera stejnojmenné švýcarské společnosti, přesunula koncem minulého roku ucelenou nabídku svých produktů na jeden nosič formátu CD a produkt nabízí pod názvem INTERHOME CD-katalog 2004. Databáze 20 tisíc objektů v 15 zemích Evropy a na Floridě pro celoroční individuální turistiku umožňuje volbu destinace podobně jako nabídka na webu www.interhome.cz a nahrazuje tak dřívější nabídku v podobě devíti papírových katalogů.
„Zájemce si zvolí zemi, region, místo a vybere objekt, který uloží do svého nákupního koše. Poté si on-line ověří volnost zvolených objektů v požadovaném termínu. Klienty bez přístupu na internet obsloužíme telefonicky,“ říká ředitelka Interhome Alice Jančová. Pro všechny v minulosti již obsloužené klienty vede agentura mj. kompletní historii o jejich rezervacích, například konkrétní objekt, jeho cenu a kvalitu, zda cestoval s dětmi, psem atd.
-sch-
Podobné zprávy

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu
