Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nova a ČT1 si ve 2. týdnu polepšila, Prima mírně ztratila

Redakce MAM14. 1. 2004

Situace na televizním trhu se ve druhém letošním týdnu oproti prvnímu téměř nezměnila. Žádná ze změn podílů na publiku, ať už za celý den či v hlavním vysílacím čase, nepřesáhla jedno procento. Komerční televizi Nova se mírně zvýšil celodenní podíl na 41,8 z 41,4 procenta. ČT1 si polepšila o 0,9 na 23,9 procenta. Primě podíl za celý den naopak lehce poklesl, a to o necelý procentní bod na 21,2 procenta. Druhý program ČT si pohoršil o dvě desetiny na 6,9 procenta.
Vyplynulo to z údajů zveřejněných Asociací televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
V hlavním vysílacím čase (prime time) zůstala Nova na podílu 45,6 procenta. ČT1 povyrostl podíl o půl procenta na 26,8. Prima měla v prime time podíl 19,7 procenta, zatímco o týden dříve to bylo 19,4. ČT2 se snížil večerní podíl na 3,7 z 4,6 procenta.
Nejsledovanějším pořadem druhého letošního týdne se staly nedělní Televizní noviny Novy s publikem více než 3,5 milionu lidí starších patnácti let.
Hned za vydáním zpravodajské relace komerční televize se minulý týden umístila předposlední dvanáctá část seriálu Nemocnice na kraji města po dvaceti letech uvedená ČT1. Vidělo ji asi 3,4 milionu dospělých. Poslední díl nemocnice v pondělí zhlédlo asi 3,6 milionu lidí. Průměrně u seriálu trávilo pondělní večery téměř 3,3 milionu dospělých Čechů, a seriál se tak stal z pohledu sledovanosti nejúspěšnějším na ČT.
Na soukromém kanálu Prima se na předních příčkách žebříčku sledovanosti objevila vydání Zpravodajského deníku, vidělo je až 1,5 milionu lidí. Na ČT2 diváky nejvíce zaujal pořad Strach nad městem, zhlédlo jej téměř 800.000 lidí.

×

Akční komedie Kdysi dávno v Mexiku vede opět návštěvnost kin

Starší článek

Dvě třetiny Rusů: Cenzura je nezbytná

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více