Nemocnice skončila úspěchem, poslední díl vidělo 3,6 milionu lidí

13. 1. 2004 13:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Závěrečný třináctý díl seriálu Nemocnice na kraji města po dvaceti letech vidělo v pondělí 12. ledna večer na prvním programu České televize 3,6 milionu dospělých diváků. Průměrně k jednotlivým částem třináctidílného seriálu usedalo téměř 3,3 milionu dospělých, tedy 39 procent dospělé populace Čechů. Nová Nemocnice se tak stala nejsledovanějším seriálem, který ČT vysílala od zavedení tzv. peoplemetrů v červnu 1997. Z pohledu průměrné sledovanosti dospělých předběhla Nemocnice i třetí řadu Života na zámku a Šípkovou Růženku, uvedla televize. Závěrečnou část Nemocnice sledovalo asi 43 procent Čechů starších 15 let a 72 procent těch, kteří si v pondělí večer zapnuli televizory. Poslední díl se stal druhým nejsledovanějším pokračováním z nové série. Největší úspěch měla první část, která byla s téměř čtyřmi miliony dospělých diváků nejsledovanějším pořadem v tuzemských televizích za loňský rok. V divácké obci seriálu zpravidla převažovaly ženy před muži. Průměrně sledovalo seriál 45 procent dospělých žen a 32 procent mužů. Nemocnici také dávali více přednost lidé s vyšším vzděláním. Zájem o seriál rostl i s věkem. Nemocnice na kraji města po dvaceti letech navažuje na úspěšnou sérii Jaroslava Dietla z přelomu 70. a 80. let. Novou třináctidílnou Nemocnici napsal scenárista Petr Zikmund, režisérem série byl Hynek Bočan.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.