Německý řetězec sexshopů chce koupit vydavatele Penthousu

29. 1. 2004 12:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Přední evropský řetězec sexshopů Beate Uhse nabídl 62 milionů dolarů za bankrotující americkou společnost General Media, která vydává pánský časopis Penthouse. Německá firma má strategický zájem o amerického vydavatele, protože jeho získání by podpořilo plány firmy na mezinárodní expanzi, oznámil generální ředitel Otto Lindemann.
„Naší nabídkou na akvizici naprosto jasně následujeme náš plán mezinárodní expanze,“ uvedl Lindemann. Firma Beate Uhse je pojmenována po bývalé pilotce Luftwaffe, která ji v roce 1946 založila. V Německu je Beate Uhse všeobecně známým pojmem. Má 291 obchodů v deseti zemích, a provozuje také zásilkovou službu. S akciemi společnosti se obchoduje na burze. General Media na konci loňského srpna požádala o ochranu před věřiteli. Cílem tohoto rozhodnutí byla snaha o restrukturalizaci aktivit a dluhu, který se vyšplhal na 40 milionů dolarů. Ochrana před věřiteli zabraňuje vyhlášení exekuce na firmu. V General Media vlastní podíl 99,5 procenta mateřská společnost Penthouse International, ta bankrot nevyhlásila, napsala agentura Reuters. Penthouse začal v roce 1965 vydávat podnikatel Bob Guccione. Později se časopis stal jedním z nejznámějších časopisů pro pány spolu s Playboyem a Hustlerem. V posledních letech však jeho prodej prudce klesá, protože zákazníci dávají přednost vyhledávání podobných obrázků na internetu. Mladší čtenáři pak tíhnou spíše k časopisům orientovaným více na celebrity a méně na erotické obrázky. Jde například o Maxim.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.