Nejpopulárnějšími tvářemi Novy Borhyová se Zunou, bodovalo i Tele Tele

12. 1. 2004 08:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejoblíbenější ženou a mužem televize Nova se stali moderátoři hlavní zpravodajské relace této soukromé stanice Lucie Borhyová a Pavel Zuna. Vybrali je diváci v anketě Anno 2003. Z pořadů bylo v loňském roce mezi lidmi nejpopulárnější opět Tele Tele od aktérů Michala Suchánka, Richarda Genzera, Veroniky Žilkové a Josefa Cardy.
Novinkou bylo vyhlášení osobnosti, která se o soukromou televizi nejvíce zasloužila. Zvláštní cenu udělenou k desátému výročí založení stanice obdržel její bývalý ředitel Vladimír Železný. O tom ale nerozhodovali diváci, nýbrž současné vedení televize. Železný, dlouholetý symbol Novy, prohlásil, že cenu dostal in memoriam. „Mám jednu otázku: Kde je Zaza? On také?,“ narážel na své odvolání a novou podoby ceny.
Výsledky nyní již 11. ročníku ankety, kterou vyhlásil časopis Anno, vysílala Nova v sobotu 10. ledna v přímém přenosu.
Diváci svojí přízeň vyjádřili také bývalé moderátorce zpráv Mirce Čejkové a prvnímu moderátoru soutěže Chcete mít milionářem? Vladimíru Čechovi. Oba skončili druzí. Na pomyslné bronzové příčce se umístili herečka Žilková a moderátor Dalibor Gondík.
Všichni ocenění dostali sošku stvořenou sochařem Stefanem Milkovem. Vystřídala růžového zajíce Zazu rozdávaného v minulosti. Ještě předtím byl symbolem ocenění pes Novák.
Mezi pořady u lidí zabodovalo také satirické Politické harašení a Televizní noviny. Večerem provázel Jan Rosák, přímému přenosu přihlížel vedle desítek tváří Novy například i ministr vnitra Stanislav Gross.

HN, čtk, 12.1.2004

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.