Návštěvnost českého internetu loni vzrostla o více než čtvrtinu

16. 1. 2004 10:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Návštěvnost českých internetových serverů se loni zvýšila téměř o 29 procent. Zatímco v prosinci roku 2002 český internet navštívilo 2,78 milionu lidí, ve stejném měsíci minulého roku to bylo 3,58 milionu návštěvníků. Oproti loňskému listopadu, který byl zatím nejúspěšnější v historii, však prosincová návštěvnost o 0,8 procenta klesla. Vyplývá to ze statistiky iAudit, která byla zveřejněna na internetu.
Počet tuzemských uživatelů internetu se v prosinci meziročně zvýšil o 16 procent na 2,5 milionu. Na internet se tak připojoval téměř každý čtvrtý Čech. Proti listopadu však jejich zájem o surfování na webu o čtyři procenta poklesl.
Průměrný počet návštěv se pohyboval kolem 15 měsíčně a jeden uživatel na internetu v průměru strávil tři hodiny a čtyři minuty.
Jedničkou v návštěvnosti je nadále portál Seznam s 2,38 milionu různých uživatelů. Oproti prosinci 2002 server zaznamenal zvýšení návštěvy o pětinu. Na druhé pozici skončil konkurenční Centrum.cz, který minulý měsíc využilo 1,06 milionu čtenářů. To je o téměř 28 procent více než před rokem. Třetí byl zpravodajský server Mladé fronty Dnes pod názvem iDnes s 979 tisíci uživateli, tedy o ročním nárůstem návštěvy o 28 procent. Následoval zpravodajský server Novinky s 929 tisíci uživateli a portál Atlas 903 tisíci návštěvníků.
Uživatelé internetu se minulý měsíc nejčastěji připojovali přes Internet OnLine Českého Telecomu, který využilo přes 525 tisíc zákazníků. Následuje Tiscali s 369 tisíci uživateli a Czech On Line s 359 tisíci zákazníky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.