Na trhu služeb, které se zabývají měřením návštěvnosti internetových stránek, přibyl nový konkurent v podobě aplikace Návštěvnost.cz od společnosti Euneco.com. Podle ředitele společnosti Vladimíra Skalského je služba určena především jako marketingový nástroj pro provozovatele internetových stránek.
Návštěvnost.cz bude konkurovat například službám iAudit, Monitor či eMereni, které se rovněž zabývají externím sběrem údajů o návštěvnících serverů. Uživatel služby si na svou stránku umístí kód, který každého zákazníka zároveň automaticky přihlásí i na webovou adresu s měřící aplikací.
Nový produkt chce konkurovat stávajícím službám především svou komplexností a hloubkou analýzy, uvedl Skalský na tiskové konferenci. Služba například rozlišuje pravidelné a náhodné návštěvníky, jejich původ, frekvenci návštěv, návštěvnost jednotlivých stránek serveru či délku trvání návštěvy. Nekomerční součástí služby bude pravidelné zveřejňování trendových analýz chování uživatelů internetu. Službu v současnosti podle Skalského používá několik stovek serverů.
Podle údajů z loňského listopadu navštěvuje české internetové servery měsíčně kolem 3,6 milionu uživatelů. Českých návštěvníků bylo o jeden milion méně.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?