Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediální rada vydala dvě upozornění České televizi a jedno Nově

Redakce MAM22. 1. 2004

Mediální rada vydala tři upozornění na porušení zákona. Dvě z nich mířila na pořad Fakta České televize, jedno na Střepiny komerční stanice Nova. Informoval o tom předseda rady Petr Pospíchal.
Rada odhlasovala, že v říjnové reportáži Faktů ČT o Matce Tereze nebyly dostatečně odděleny informace od názorů a hodnotících komentářů. Nebyl také dostatečně identifikován jeden ze svědků, který v reportáži vypovídal.
Reportáž Zlaté vejce ze stejného pořadu nebyla podle rady objektivní. Reportáž se týkala prodeje pohledávek České konsolidační agentury společnosti EC Group. ČT v ní nedala stejný prostor oběma stranám, rozhodla rada.
V případě Střepin Novy rada také rozhodla, že reportáž týkající se práva na odpověď nebyla objektivní. Komerční stanice nevyhověla žádosti rady a neodvysílala odpověď na pořad Střepiny ze 14. září. Rada na to reagovala počátkem října zahájením správního řízení.
V případě prosincových upoutávek ČT na navýšení koncesionářských poplatků zahájila rada správní řízení. Má podezření, že televize porušila zákon, když v upoutávkách vystupovali moderátoři ČT.
Případ reklamy na minerální vodu Korunní, v níž zazněla píseň “Die Fahne hoch!”, která může být spojována s hitlerovskými jednotkami SS, mediální rada postoupila Radě pro reklamu. Porušení zákona neshledala, ale má podezření, že reklama mohla porušit zásady etického kodexu Rady pro reklamu.
Zasedání Rady pro rozhlasové a televizní vysílání pokračuje ve čtvrtek. Rada bude hovořit o digitalizaci médií a výroční zprávě za loňský rok.

×

MTV opět bez ředitele

Starší článek

Slováci hledají na internetu zejména sex a erotiku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více