Maiden expanduje na dráze

26. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Maiden expanduje na dráze
Britská společnost venkovní reklamy Maiden Outdoor (MO) se bude napříště více angažovat v reklamě na železnici. Kontrakt s dopravní firmou South East Trains, uzavřený na dobu tří let, zaručuje výstavbu reklamních ploch v nejvíce frekventovaných stanicích druhé největší ostrovní železniční sítě, jako např. Waterloo East, Orpington, Bromley, Tonbridge, Lewisham a Sevenoaks. Podle odhadů managing directora MO Davida Pugha dá pokrytí možnost oslovit více než 35 % lidí cestujících v okolí Londýna. Reklama ve spojení s dopravou tvoří nyní 20 % celkových příjmů MO.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.