LG letos investuje 300 milionů dolarů do zahraničního marketingu

12. 1. 2004 09:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší jihokorejský výrobce domácích spotřebičů LG Electronics v letošním roce investuje 300 milionů dolarů do zahraničního marketingu. Tento krok má přispět k letošnímu nárůstu celkových tržeb o 20 procent.
Společnost rovněž nově vybaví svoji mexickou továrnu, aby zvýšila výrobu digitálních televizních přístrojů v Severní Americe. Celkové tržby LG by v letošním roce měly stoupnout o 20 procent na 29 bilionů wonů (24,55 miliardy dolarů).
Firma uvedla, že letos zvýší celkové investice o 15 procent. Nárůst investic je součástí snahy zařadit se do roku 2010 mezi tři největší výrobce elektroniky a telekomunikačních zařízení na světě, napsala agentura Reuters.
Společnost LG ve třetím čtvrtletí téměř zdvojnásobila čistý zisk na 223,8 miliardy wonů díky dobrému prodeji plochých obrazovek a poptávce po mobilních telefonech na zahraničních trzích. Tržby vzrostly na 4,9 bilionu wonů ze 4,4 bilionu před rokem. Výsledky za celý loňský rok zveřejní firma 6. února.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.