Největší jihokorejský výrobce domácích spotřebičů LG Electronics v letošním roce investuje 300 milionů dolarů do zahraničního marketingu. Tento krok má přispět k letošnímu nárůstu celkových tržeb o 20 procent.
Společnost rovněž nově vybaví svoji mexickou továrnu, aby zvýšila výrobu digitálních televizních přístrojů v Severní Americe. Celkové tržby LG by v letošním roce měly stoupnout o 20 procent na 29 bilionů wonů (24,55 miliardy dolarů).
Firma uvedla, že letos zvýší celkové investice o 15 procent. Nárůst investic je součástí snahy zařadit se do roku 2010 mezi tři největší výrobce elektroniky a telekomunikačních zařízení na světě, napsala agentura Reuters.
Společnost LG ve třetím čtvrtletí téměř zdvojnásobila čistý zisk na 223,8 miliardy wonů díky dobrému prodeji plochých obrazovek a poptávce po mobilních telefonech na zahraničních trzích. Tržby vzrostly na 4,9 bilionu wonů ze 4,4 bilionu před rokem. Výsledky za celý loňský rok zveřejní firma 6. února.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).