Nejvíce se v poslední době líbila TV reklama na Kofolu
OMD Snapshot se v posledním předvánočním týdnu ptal na TV reklamy, které v poslední době u respondentů nejvíce bodovaly.
Nejvíce se lidem líbila v TV reklama na Kofolu (otec s dcerou v lese řežou stromek), kterou jmenovala spontánně více než čtvrtina respondentů ve věku 15-59 let. Téměř desetině lidí se líbila reklama na Oskar s motivem dětí, které nechtějí pustit rodiče domů, přibližně stejnému množství se líbil spot mobilního operátora Eurotel (připravte si okno na vánoční dárky). TV reklama značky Kofola byla oblíbená u obou pohlaví stejně, muže více zasáhly obecně reklamy mobilních operátorů, aut a Fernet Stocku, ženy naopak uváděly častěji reklamy na Korunní a Paralen. TV spoty na prvních třech místech žebříčku jmenovali nejvíce mladí lidé do 34 let.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem v populaci ČR ve věku 15-59 let na vzorku 260 lidí.
Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu
Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.