Konec Electrocity

12. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Konec Electrocity
Obchodní řetězec se spotřební elektronikou Electrocity, patřící společnosti Europe Technic, minulý týden oficiálně ukončil svou činnost na českém trhu. Tisku to potvrdil ředitel společnosti Christos Barberis, ačkoliv ještě před Vánocemi se prostřednictvím prohlášení pro ČTK důrazně ohrazoval proti spekulacím o ukončení činnosti. Podle Ročenky českého obchodu firma provozovala 18 prodejen, tedy zhruba stejný počet jako většina velkých konkurentů (s výjimkou Okay – 30 prodejen a Electro Worldu – 5 prodejen).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.