Kofola si vybrala Saatchi

19. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

TITULEK: Kofola si vybrala Saatchi
Saatchi & Saatchi uspěla ve výběrovém řízení společnosti Kofola na reklamní agenturu, která bude na českém trhu propagovat ovocný nápoj Snipp, vlajkovou loď značky Jupí. Tendru se účastnilo pět agentur, vedle vítězné Saatchi & Saatchi ještě Jazz Communication, 6Promotion, BI Praha/ Red Cell a BBK Advertising. „Vybírali jsme agenturu, která připraví nejlepší kreativní koncept pro nadlinkovou komunikaci,“ uvedla Jana Mudrová, brand manažerka značky Jupí. „Launchovací kampaň na Jupí Snipp poběží od března a představí nové rodinné balení o velkosti 1 litr,“ říká Jana Mudrová pro M&M. Kampaň v televizi a v tisku bude doprovázena dalšími promočními akcemi.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.