Henkel do F1

26. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Henkel do F1
Henkel Technologies (dodavatel lepidel, těsnicích materiálů a povrchových technologií), divize koncernu Henkel, a West McLaren Mercedes podepsaly společnou dohodu, na jejímž základě v sezoně 2004 ponesou závodní vozy F1 jezdců Kimiho Räikkönena a Davida Coultharda nové logo obchodní divize Henkel Technologies. Obě společnosti navazují na spolupráci, která započala v roce 1995 pod obchodní značkou Henkelu Loctite. Současná spolupráce vychází z přepracované externí komunikace, postavené na jedné zastřešující značce.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.