Heinz věří kreativě

5. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

TITULEK: Heinz věří kreativě
Potravinářská společnost Heinz využila při prezentaci produktu Soup Cup netradičním způsobem 2000 reklamních nosičů na zastávkách městské dopravy v anglických městech. Ve spolupráci s agenturou Starcom Motive a outdoorovou společností Adshel bylo poprvé použito tzv. Dynamic Image médium v městském mobiliáři. Výměna motivů z dílny společnosti Hive Associates znázorňuje uvedení polévky do varu. Podle obchodního ředitele Adshelu Adama Butherwortha zasáhne kombinace mobiliáře s Dynamic Image pasanty spolehlivěji a hodnota sdělení je silnější.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení