Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

HBO chystá nový obchodní model

Redakce MAM14. 1. 2004

Zvýšit svůj obrat v následujících pěti letech o plných padesát procent hodlá nejúspěšnější placená televize na světě – HBO, kterou znají i diváci v České republice. Kromě televizního vysílání chce HBO posílit segmenty DVD, filmové produkce a zahraničních investic. Oznámil to deník Wall Street Journal. V současnosti má HBO, který patří koncernu Time Warner, jen ve Spojených státech okolo 27 miliónů předplatitelů. K největším úspěchům této televize v minulých letech patří rozvoj vlastní produkce. Seriály jako Sex ve městě, Sopránovi nebo Bratrstvo neohrožených byly úspěšné u diváků, u kritiky a výborně se prodávaly do zahraničí. Dnes už mají téměř kultovní statut. Tím se podařilo HBO zvýšit zájem veřejnosti o své nabídky a návazně i počet abonentů. Novou službou, od níž si společnost slibuje další zvýšení obratu je HBO on Demand – předplatitelé mohou vybírat podle potřeby a nálady z archívu programů HBO. Jiným zdrojem příjmů jsou DVD – ukázalo se, že velmi lukrativní součásti trhu představuje v současnosti nabídka DVD boxů s televizními seriály.
Sopránových se prodalo jen v první polovině roku 2003 za 130 miliónů dolarů, Sex ve městě vydělal HBO ve stejném období přes 66 miliónů dolarů a miniseriál Bratrstvo neohrožených dokonce více než 100 miliónů dolarů. Důležité jsou i licenční poplatky za opakování originálních programů HBO jinými stanicemi. Kanál HBO je historicky první placenou televizí na světě. Poprvé začal vysílat v roce 1972, v České republice se televize objevila v roce 1994.

Hospodářské noviny, 14.1.2004, autor: (mkr)

×

Dětský nedělník ve Švýcarsku

Starší článek

Nová Nemocnice již splatila polovinu nákladů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více