General Motors rozdá v rámci marketingové kampaně 1000 aut
Největší světová automobilka General Motors rozdá ve Spojených státech během příštích dvou měsíců 1000 osobních a nákladních automobilů. Oznámila to firma s tím, že tento krok je součástí její marketingové kampaně s názvem Hot Button (Žhavé Tlačítko), která bude stát 50 milionů dolarů. Podle firmy jde o největší marketingový program v automobilové historii.
Společnost začne od pátého ledna rozdávat automobily tisícovce amerických spotřebitelů. K získaní jednoho z 54 typů automobilů musí spotřebitel navštívit jednu ze 7000 prodejen společnosti ve Spojených státech před 29. únorem, usednout do označeného osobního či nákladního automobilu a stisknout tlačítko Hot Button. Poté se od operátora z jednoho ze čtyř center vytvořených v USA pro tuto akci okamžitě dozví, zda se stává výhercem.
Marketingová kampaň, na jejíchž celkových nákladech se ceny vozidel podílejí zhruba polovinou, by měla přispět k nárůstu návštěv v prodejnách General Motors o 30 až 40 procent v lednu a únoru. V těchto měsících obvykle automobilový průmysl registruje slabší zájem o své produkty. Společnost očekává, že tlačítko Hot Button stiskne zhruba 5,5 milionu amerických spotřebitelů. Pravděpodobnost výhry by tak měla činit 1:5500.
Firma General Motors již loni mimo slev a bezúročných úvěrů zavedla marketingové programy, které mají přimět zákazníky k prohlídce jejích vozů. Firma prodloužila do poloviny března program testovacích jízd, díky němuž si mohou spotřebitelé ponechat zapůjčený vůz přes noc, napsala agentura Reuters.
Podobné zprávy

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?
Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?
V marketingu se více soustředíme na značku
