Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

General Motors rozdá v rámci marketingové kampaně 1000 aut

Redakce MAM6. 1. 2004

Největší světová automobilka General Motors rozdá ve Spojených státech během příštích dvou měsíců 1000 osobních a nákladních automobilů. Oznámila to firma s tím, že tento krok je součástí její marketingové kampaně s názvem Hot Button (Žhavé Tlačítko), která bude stát 50 milionů dolarů. Podle firmy jde o největší marketingový program v automobilové historii.
Společnost začne od pátého ledna rozdávat automobily tisícovce amerických spotřebitelů. K získaní jednoho z 54 typů automobilů musí spotřebitel navštívit jednu ze 7000 prodejen společnosti ve Spojených státech před 29. únorem, usednout do označeného osobního či nákladního automobilu a stisknout tlačítko Hot Button. Poté se od operátora z jednoho ze čtyř center vytvořených v USA pro tuto akci okamžitě dozví, zda se stává výhercem.
Marketingová kampaň, na jejíchž celkových nákladech se ceny vozidel podílejí zhruba polovinou, by měla přispět k nárůstu návštěv v prodejnách General Motors o 30 až 40 procent v lednu a únoru. V těchto měsících obvykle automobilový průmysl registruje slabší zájem o své produkty. Společnost očekává, že tlačítko Hot Button stiskne zhruba 5,5 milionu amerických spotřebitelů. Pravděpodobnost výhry by tak měla činit 1:5500.
Firma General Motors již loni mimo slev a bezúročných úvěrů zavedla marketingové programy, které mají přimět zákazníky k prohlídce jejích vozů. Firma prodloužila do poloviny března program testovacích jízd, díky němuž si mohou spotřebitelé ponechat zapůjčený vůz přes noc, napsala agentura Reuters.

×

Popularita placených hudebních serverů stále roste

Starší článek

Google už nebude na portálu Yahoo! hlavním vyhledávačem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více