TITULEK: Ford bude agresivnější
Společnost Ford Motor Company plánuje v tomto roce na českém trhu po všech stránkách agresivnější politiku s cílem dosáhnout 6% tržní podíl. K tomu mají pomoci různé akční nabídky všech hlavních modelů (s cenovou úsporou v řádu desítek tisíc) a další marketingové aktivity. Již v loňském roce na trh uvedla některé novinky včetně výrazného face-liftu vlajkové lodi, Fordu Mondeo, a celkově zaznamenala značka nárůst prodejů o 23 %. Na první čtvrtletí jsou mj. naplánovány komunikační aktivity (především nadlinkové) na uvedení další novinky, Fordu Focus C-Max. Naopak podpora modelu Mondeo se podle Dušana Fornůska, marketingového ředitele, soustředí na přímou komunikaci.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).