Ford bude agresivnější

19. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Ford bude agresivnější
Společnost Ford Motor Company plánuje v tomto roce na českém trhu po všech stránkách agresivnější politiku s cílem dosáhnout 6% tržní podíl. K tomu mají pomoci různé akční nabídky všech hlavních modelů (s cenovou úsporou v řádu desítek tisíc) a další marketingové aktivity. Již v loňském roce na trh uvedla některé novinky včetně výrazného face-liftu vlajkové lodi, Fordu Mondeo, a celkově zaznamenala značka nárůst prodejů o 23 %. Na první čtvrtletí jsou mj. naplánovány komunikační aktivity (především nadlinkové) na uvedení další novinky, Fordu Focus C-Max. Naopak podpora modelu Mondeo se podle Dušana Fornůska, marketingového ředitele, soustředí na přímou komunikaci.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.