Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Film Kdysi dávno v Mexiku vede v návštěvnosti kin

Redakce MAM6. 1. 2004




Americká akční komedie režiséra Roberta Rodrigueze Kdysi dávno v Mexiku s Antoniem Banderasem a Salmou Hayekovou v hlavních rolích se hned po premiéře dostala do čela žebříčku návštěvnosti českých kin. Podle informací Unie filmových distributorů ji ve dvaadvaceti kinosálech během uplynulého víkendu zhlédlo na osmnáct tisíc diváků, kteří v pokladnách nechali přes dva miliony korun.


Také na druhém místě je novinka – Coenova romantická komedie s poněkud černými prvky s názvem Nesnesitelná krutost. Hrají v ní například George Clooney, Catherine Zeta-Jonesová a Geoffrey Rush.


Třetí skončil Marhoulův Mazaný Filip. Tato ostře nabitá parodie na příběhy detektiva Phila Marlowa má podle režiséra, který byl zároveň i jejím producentem a scenáristou, příští týden přivítat už stotisícího diváka.


Na čtvrtém místě je favorit minulých žebříčků, úspěšný americký animovaný snímek pro celou rodinu Hledá se Nemo z produkce společnosti Walta Disneyho. Během dvou měsíců v české distribuci nasbíral více než 300.000 diváků, kteří za něj v kinech nechali téměř třicet milionů korun.


Z domácí tvorby zahrnuje tabulka ještě dva tituly. Ondříčkova komedie Jedna ruka netleská skončila desátá, Trojanovy Želary jsou čtrnácté.


ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 25. prosince 2003


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 25. prosince 2003


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 25. prosince 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 25. prosince 2003


×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 25. prosince 2003

Starší článek

V USA vyvolaly skandál reklamy srovnávající Bushe s Hitlerem

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Radana Čechová

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Newsletter

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více