Fiat hledá agenturu na DM

26. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Fiat se snaží ulovit directmarketingovou agenturu mimo svou existující evropskou síť. Ta by měla vytvořit novou celoevropskou kampaň. Má se za to, že zadání nebude výhradně pouze na direct marketing. Pozvané agentury budou zodpovědné za dodání kreativních myšlenek, které mohou být adaptovány na šest evropských trhů. Společnost hledá zkušenosti v direct mailu či digitálním marketingu. Celé výběrové řízení je vedeno z centrály v Itálii. Fiat, kterému se o reklamu stará Leo Burnett, právě uvedl na trh relaunchovaný model Panda.


fiat.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.