Exportér má web

19. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Exportér má web
Společnost Economia OnLine (EOL) spustila nové internetové stránky magazínu Hospodářských novin Exportér. Na adrese Exporter.iHNed.cz je čtenářům k dispozici kompletní obsah magazínu s archivem doplněný o aktuality s exportní problematikou z dalších periodik vydavatelství Economia. Stránky nabídnou mj. on-line rozhovory se zástupci firem z exportní oblasti a speciální přílohy. „Webová i tištěná podoba měsíčníku Exportér jsou inzertně propojeny, klient tak získává možnost inzerovat ve dvou médiích za jednu cenu,“ vidí výhody projektu jeho obchodní manažerka Zdeňka Šímová.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.