DSF s novou tváří

26. 1. 2004 08:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po necelém půl roce od převzetí konsorciem investorů Karstadt-Quelle, EM-TV a podnikatele Hanse-Dietera Clevena se hospodaření německého sportovního kanálu DSF (Deutsche Sportfernsehen) dostalo do černých čísel. Věčně nadějné dítě bývalého mediálního impéria Leo Kircha vykázalo za rok 2003 zisk ve výši 300 tisíc eur.
Duo obchodních ředitelů – Rainer Hüther a Thomas Deissenberger, kteří dokázali celkové loňské náklady snížit meziročně o třetinu, plánuje pro tento rok zisk v řádu milionů.
Nové časy má symbolizovat také změněná image. Nové logo má mezi písmeny „D“ a „S“ symbol času jako jednotné míry sportovních výkonů. Autorem designu je mnichovská agentura Velvet Medien.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.