TITULEK: Dočkáme se „reklamních“ peněz?
S netradičním počinem přišla americká reklamní agentura GoGorilla, když použila jako reklamní nosič pravé jednodolarové bankovky, na jejichž část lepí kruhy s reklamním textem. V období od 7. ledna má být v New Yorku a Los Angeles uvedeno do oběhu asi milion takto „ocejchovaných“ bankovek. Cílovou skupinou nového média jsou zejména lidé platící v klubech a restauracích. S výjimkou kolkování bankovek při měnové odluce jako důsledku dělení bývalé federace zůstávají zatím české peníze podobných praktik ušetřeny. V evropských poměrech by navíc šlo i o kolizi s legislativou. Zase jsou jednou Američané v něčem před Evropou!
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).