Direkt podruhé

12. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Direkt podruhé
Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) vyhlásila druhý ročník soutěže Český direkt. Zúčastní se jí opět firmy (zadavatelé či agentury) s directmarketingovými kampaněmi, které byly realizovány v kalendářním roce 2003. Soutěžní práce budou hodnoceny ve druhé půlce února 2004 a poté vystaveny na veletrhu Reklama 2004. Uzávěrka přihlášek je 31. ledna. Novinkou Českého direktu je kategorie Mobilní marketing.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.