Diferenciace funguje

19. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Diferenciace funguje
Jak jsme před časem informovali, řada pojišťoven sáhla nově k cenové diferenciaci pojistek u povinného ručení v závislosti na řadě sociodemografických faktorů. Cenové zvýhodnění povinného ručení ČSOB Pojišťovny přitom v závěru loňského roku přilákalo oproti celoročnímu průměru téměř o 70 % více zájemců. Největší nárůst zájmu přitom ČSOB Pojišťovna zaznamenala ve východních Čechách a na jižní Moravě, tedy v oblastech, kde je nyní její povinné ručení nejlevnější. Pojišťovna na trhu povinného ručení zaujímá podle posledních údajů České kanceláře pojišťoven páté místo s více než 200 tisíci pojištěnými vozidly.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení