Delvita spouští City

5. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Řetězec Delvita otevřel v Praze-Dejvicích první prodejnu formátu City. Prodejny budou stavěny tak, aby uspokojily městskou klientelu, proto se s nimi zákazníci setkají pouze ve větších městských aglomeracích. Nový typ prodejen nabídne zejména velký výběr extra čerstvého zboží, mezinárodní speciality i hotová jídla. Prodejna Delvita City se bude lišit od ostatních prodejen také rozmístěním jednotlivých úseků. Delvita tak nyní bude provozovat celkem tři formáty prodejen: Delvita (v současnosti 76 prodejen), Delvita City (1 nová prodejna) a Delvita Proxy (9 prodejen Proxy, dalších 9 pod označením Sama bude remodelováno na Delvita Proxy).


01_delvita1.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.