Řetězec Delvita otevřel v Praze-Dejvicích první prodejnu formátu City. Prodejny budou stavěny tak, aby uspokojily městskou klientelu, proto se s nimi zákazníci setkají pouze ve větších městských aglomeracích. Nový typ prodejen nabídne zejména velký výběr extra čerstvého zboží, mezinárodní speciality i hotová jídla. Prodejna Delvita City se bude lišit od ostatních prodejen také rozmístěním jednotlivých úseků. Delvita tak nyní bude provozovat celkem tři formáty prodejen: Delvita (v současnosti 76 prodejen), Delvita City (1 nová prodejna) a Delvita Proxy (9 prodejen Proxy, dalších 9 pod označením Sama bude remodelováno na Delvita Proxy).
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).