DDB mezinárodní agenturou roku

19. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: DDB mezinárodní agenturou roku

DDB Worldwide byla zvolena časopisy Adweek a Advertising Age globální agenturou roku 2003. Mezinárodní síť v uplynulém roce získala nové klienty o velikosti fakturace 1 miliardy dolarů. Patří mezi ně další rozpočet stávajících klientů, např. Philipsu, Dellu, Volkswagenu, a nových, TUI Europe, Alltelu, Midasu a dalších. Dařilo se i české pobočce, která podle slov jejího šéfa Andrewa Brookieho rostla, a to nejen o nové síťové klienty, ale i o více zakázek od těch současných. Mezi ty české, získané lokálně, patří i České radiokomunikace. Ty měnily vizuální podobu a agentura pro ně připravovala launchovací kampaň na Bluetone. Podle TNS A-Connect investovaly ČRa do této značky přes 20 milionů korun. (Více na str. 13.)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.