Další low-cost na cestě

5. 1. 2004 00:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

 Thomsonfly.com bude létat z mateřského letiště Coventry Airport do deseti destinací, které zahrnují Jersey, Palmu, Valencii, Řím, Malagu a Nice. Uvedení aerolinek bude podpořeno čtyřmilionovou kampaní (v librách), která bude zahrnovat outdoor, rozhlas a televizi. Kreativní koncept vytvořila agentura BMP DDB. Lety budou započaty v březnu letošního roku. Letenka jedním směrem do Jersey bude stát zhruba 17,9 liber a do Říma 19,9 liber. Na rozdíl od rivala, společnosti easyJet, budou mít cestující výhodu v tom, že si budou moci rezervovat určitá sedadla, a to za úplatu 5 liber. Mateřská společnost TUI AG již provozuje low-cost dopravce Hapag-Lloyd Express.


07_letadlo.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.