Thomsonfly.com bude létat z mateřského letiště Coventry Airport do deseti destinací, které zahrnují Jersey, Palmu, Valencii, Řím, Malagu a Nice. Uvedení aerolinek bude podpořeno čtyřmilionovou kampaní (v librách), která bude zahrnovat outdoor, rozhlas a televizi. Kreativní koncept vytvořila agentura BMP DDB. Lety budou započaty v březnu letošního roku. Letenka jedním směrem do Jersey bude stát zhruba 17,9 liber a do Říma 19,9 liber. Na rozdíl od rivala, společnosti easyJet, budou mít cestující výhodu v tom, že si budou moci rezervovat určitá sedadla, a to za úplatu 5 liber. Mateřská společnost TUI AG již provozuje low-cost dopravce Hapag-Lloyd Express.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).