Jedna z vedoucích společností cestovního ruchu TUI UK vstoupila na trh nízkonákladových přepravců. Učinila tak dceřinou leteckou společností Thomsonfly.com. Ta bude létat z mateřského letiště Coventry Airport do deseti destinací, které zahrnují Jersey, Palmu, Valencii, Řím, Malagu a Nice. Uvedení aerolinek bude podpořeno čtyřmilionovou kampaní (v librách), která bude zahrnovat outdoor, rozhlas a televizi. Kreativní koncept vytvořila agentura BMP DDB. Lety budou započaty v březnu letošního roku. Letenka jedním směrem do Jersey bude stát zhruba 17,9 liber a do Říma 19,9 liber. Na rozdíl od rivala, společnosti easyJet, budou mít cestující výhodu v tom, že si budou moci rezervovat určitá sedadla, a to za úplatu 5 liber. Mateřská společnost TUI AG již provozuje low-cost dopravce Hapag-Lloyd Express.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?