Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čtvrtletní zisk vydavatelství Reader’s Digest klesl o pětinu

Redakce MAM29. 1. 2004

Zisk amerického vydavatelství Reader’s Digest Association klesl ve druhém fiskálním čtvrtletí do loňského prosince o 20 procent na 67 milionů dolarů. Čistý příjem firmy se snížil kvůli slabšímu výsledku mezinárodní divize, uvedla společnost.
Tržby firmy, jejíž magazín Reader’s Digest je jednou z nejčtenějších tiskovin na světě, klesly ve čtvrtletí na 796 milionů dolarů. Ve druhém čtvrtletí předchozího fiskálního roku tržby Reader’s Digest dosáhly 831 milionů dolarů. Zisk tehdy činil 84 milionů. Dvouletý program změn ve firmě pokračuje podle plánu. Ve fiskálním roce 2004 ale Reader’s Digest očekává meziročně horší výsledky hospodaření kvůli klesajícím příjmům magazínu QSP i vydavatelství Books Are Fun.
Reader’s Digest usiluje o nižší náklady, a proto v rámci restrukturalizačního programu propustil stovky zaměstnanců. Minulý týden společnost například oznámila, že přesune sídlo z New Yorku, budovu prodá a najme si levnější prostory, napsala agentura Reuters.

×

ČRo Regina bude vysílat víc zábavy

Starší článek

Nova minulý týden na trhu mírně zvýšila podíl

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více