České pobočky TNS a NFO chystají fúzi
České pobočky marketingových agentur TNS a NFO chystají v návaznosti na mezinárodní fúzi svých mateřských firem spojení. TNS oznámila koupi NFO v květnu, hodnota transakce byla 425 milionu dolarů. O konkrétním způsobu spojení tuzemských poboček se podle šéfa TNS Factum Jana Herzmanna dosud jedná.
TNS působí na tuzemském trhu prostřednictvím TNS Factum a TNS A-Connect, NFO pak prostřednictvím NFO AISA.
Předpokládaný obrat nově vzniklé agentury na českém trhu se podle časopisu Marketing & Media odhaduje na 400 milionů korun a její vedení připadne dosavadnímu řediteli NFO AISA Marku Boguszakovi.
Herzmann se k dalšímu postupu nechtěl vyjádřit s tím, že to záleží na londýnské centrále firmy. Uvedl pouze, že jeho manažerská smlouva končí letos a na rok 2004 mu již nebyla prodloužena.
TNS patří mezi největší světové zpracovatele marketingových informací. Nabízí služby v komunikaci, reklamě, při vývoji nových produktů a v oblasti výzkumů, které s tím souvisejí. Vypracovává analýzy trhu, ale radí i s motivací zaměstnanců. Působí v Evropě, Americe, Asii i Africe.