Ceny People’s Choice získaly Přátelé a Piráti z Karibiku

12. 1. 2004 11:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televizní seriál Přátelé sice letos po deseti letech končí, ale v USA má stále nejvíce příznivců. Při nedělním udílení cen People’s Choice si odnesl hned dvě – pro nejoblíbenější televizní komedii a Jennifer Anistonová byla vybrána jako nejpopulárnější televizní herečka. Snímek Piráti z Karibiku – Prokletí černé perly byl v USA zvolen nejoblíbenějším filmem roku. V kategorii filmové drama se jím stal Pán prstenů: Dvě věže a mezi filmovými komediemi Božský Bruce.
Vítěze cen People’s Choice určuje průzkum Gallupova ústavu a internetové hlasování fanoušků po celých Spojených státech. Ceny mají odrážet popularitu a poskytovat srovnání s oceněními profesních organizací, které udělují například filmové Oscary nebo televizní Emmy.
Hlasování určilo jako nejoblíbenější filmové herce Julii Robertsovou a Mela Gibsona. Televizní moderátorkou roku se stala Oprah Winfreyová. V hudebních kategoriích se v kategorii zpěvaček o první místo podělily Beyonce Knowlesová a Faith Hillová, mezi zpěváky si vedl nejlépe Tim McGraw.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.