Centrum hledá ve zprávách

5. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Centrum hledá ve zprávách
Internetový portál Centrum.cz po měsíci zkušebního provozu oficiálně spustil novou službu „Hledání ve zprávách“, která na adrese http://news.centrum.cz nabízí databázi zpráv a článků z téměř 400 zpravodajských zdrojů v českém, slovenském a anglickém jazyce. „Zprávy jsou aktualizovány v maximálně dvouhodinových intervalech,“ vysvětluje marketingový ředitel portálu Tomáš Kostrhoun. Zprávy z nejvýznamnějších médií jsou členěny podle hlavních kategorií (z domova, ze světa, sport, ekonomika, kultura atd.).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.