Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britští vydavatelé začali bojovat o muže

Redakce MAM20. 1. 2004

Dosud se mediální stratégové zaměřovali hlavně na boj o ženy a o mladé. V Británii se nyní ovšem rozhořel ostrý souboj dvou vydavatelských skupin o peněženky mužů. Krátce po sobě začínají vycházet dva magazíny zaměřené právě na tuto část trhu: Nuts a Zoo Weekly.
Podle zdrojů v odvětví plánují jak společnost IPC (vydavatel Nuts), tak Emap (Zoo Weekly) vydat na rozjezd svých týdeníků kolem osmi milionů liber (asi 360 milionů korun). IPC dokonce prý urychlil své vydavatelské plány, aby Emap předběhl a přišel do trafik se svou nabídkou první. Do konce roku chce mít každý časopis po 150.000 čtenářů.
Ačkoli Nuts je oficiálně zaměřen poněkud “výše”, jeho stránky naznačují, že se šéfredaktor spolehl na odvěký tahák – spoře oděné přitažlivé mladé dámy. Modelky ve spodním prádle či plavkách jsou rozestřeny na mnoha stránkách a prakticky celým časopisem, i když vydavatelství oficiálně uvádí, že usiluje o časopis, který by mohli číst otcové se syny.
Patrně tuto zásadu realizuje také tím, že všechna ňadra jsou zahalená – na rozdíl od časopisu Zoo. “Na troše nahého masa není nic špatného,” řekl listu The Times šéfredaktor Zoo Weekly Paul Merrill. Podle The Times vychází Zoo Weekly pod heslem: “Pivo, ňadra a fotbal.”
Hned za hojnou dávkou ženských fotografií zařazují časopisy pochopitelně výživné pasáže o fotbalu. Nechybí rychlé a obří automobily a v případě Nuts mnoho snímků zbraní a technických novinek a článků o nich. Podle jeho šéfredaktora mají muži bez ohledu na věk pořád stejné zájmy.
Podobně jako u ženských časopisů je mužská “formulka” založena na množství barevných fotografií. Nechybí ani televizní program, uzpůsobený pro muže, tedy se zvýrazněnými zejména sportovními pořady.

×

BertelsmannSpringer CZ změnil název na Springer Media CZ

Starší článek

TNS:TV reklamou je přesyceno 80 % Čechů, chápou ale její význam

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více