Blýskání v „odborné“ inzerci?

28. 1. 2004 08:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Krize mediálního trhu v Německu postihla také trh odborných titulů, když meziroční propad příjmů z inzerce činil loni 7,6 %. Přesto na konci roku svitla naděje-prosinec znamenal růst o 0,4 %. Svědčí o tom poslední data unie Vertriebsunion Meynen zastupující zájmy 30 vydavatelů odborných magazínů s portfoliem 400 titulů. Pozitivní bilanci hlásí především technické a chemicko-technologické tituly a periodika zabývající se pracovněprávní problematikou. V některých těchto segmentech přesáhl růst inzertních příjmů 10procentní hranici. Větší část odborných titulů přesto dále tone v problémech. Jde především o segment daňové a podnikohospodářské problematiky, který ztratil meziročně 25 %. Špatné výsledky trápí také tituly z oblastí laboratorní techniky a výroby kuchyní.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.