Dovozce alkoholických nápojů Allied Domecq si vybírá agenturu, jež by zajišťovala adaptace jeho globálních reklam na domácím trhu. Současně probíhá tendr na PR agenturu. Vítězové by mohli být podle informací M&M známi už během ledna. Komunikační aktivity Allied Domecq, do jehož portfolia patří např. značky Ballantine’s, Beefeater, Malibu, Teacher’s, Kahlua nebo Courvoisier, zajišťuje britská pobočka sítě Publicis. Ta pro Allied Domecq připravuje všechny celosvětové komunikační strategie. Reklamní aktivity značek Ballantine’s, Beefeater, Carolans a Malibu pro Allied Domecq dosud na českém trhu zajišťovala agentura Bates, jež se nedávno přejmenovala na BI Praha/Red Cell. Allied Domecq síť Bates celosvětově opustil krátce předtím, než ji od zadlužené komunikační skupiny Cordiant koupila konkurenční společnost WPP. Centrála Allied Domecq měla s Batesem smlouvu do konce září letošního roku a poté se rozhodla, že už ji neprodlouží.
Marketing & Media, Autor: Jindřich Jirásek