Allied Domecq vybírá agentury

5. 1. 2004 12:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Dovozce alkoholických nápojů Allied Domecq si vybírá agenturu, jež by zajišťovala adaptace jeho globálních reklam na domácím trhu. Současně probíhá tendr na PR agenturu. Vítězové by mohli být podle informací M&M známi už během ledna. Komunikační aktivity Allied Domecq, do jehož portfolia patří např. značky Ballantine’s, Beefeater, Malibu, Teacher’s, Kahlua nebo Courvoisier, zajišťuje britská pobočka sítě Publicis. Ta pro Allied Domecq připravuje všechny celosvětové komunikační strategie. Reklamní aktivity značek Ballantine’s, Beefeater, Carolans a Malibu pro Allied Domecq dosud na českém trhu zajišťovala agentura Bates, jež se nedávno přejmenovala na BI Praha/Red Cell. Allied Domecq síť Bates celosvětově opustil krátce předtím, než ji od zadlužené komunikační skupiny Cordiant koupila konkurenční společnost WPP. Centrála Allied Domecq měla s Batesem smlouvu do konce září letošního roku a poté se rozhodla, že už ji neprodlouží.

Marketing & Media, Autor: Jindřich Jirásek

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.