Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Allied Domecq vybírá agentury

Redakce MAM5. 1. 2004

Dovozce alkoholických nápojů Allied Domecq si vybírá agenturu, jež by zajišťovala adaptace jeho globálních reklam na domácím trhu. Současně probíhá tendr na PR agenturu. Vítězové by mohli být podle informací M&M známi už během ledna. Komunikační aktivity Allied Domecq, do jehož portfolia patří např. značky Ballantine’s, Beefeater, Malibu, Teacher’s, Kahlua nebo Courvoisier, zajišťuje britská pobočka sítě Publicis. Ta pro Allied Domecq připravuje všechny celosvětové komunikační strategie. Reklamní aktivity značek Ballantine’s, Beefeater, Carolans a Malibu pro Allied Domecq dosud na českém trhu zajišťovala agentura Bates, jež se nedávno přejmenovala na BI Praha/Red Cell. Allied Domecq síť Bates celosvětově opustil krátce předtím, než ji od zadlužené komunikační skupiny Cordiant koupila konkurenční společnost WPP. Centrála Allied Domecq měla s Batesem smlouvu do konce září letošního roku a poté se rozhodla, že už ji neprodlouží.

Marketing & Media, Autor: Jindřich Jirásek

×

Ve Švýcarsku loni zaniklo 7 novin a časopisů

Starší článek

Vzniká United Interactive

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Knowlimits

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více