Akční komedie Kdysi dávno v Mexiku vede opět návštěvnost kin

14. 1. 2004 09:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG




Americká akční komedie režiséra Roberta Rodrigueze Kdysi dávno v Mexiku s Antoniem Banderasem a Salmou Hayekovou v hlavních rolích je už podruhé v čele žebříčku návštěvnosti českých kin. Podle Unie filmových distributorů ji ve třiadvaceti kinosálech během uplynulého víkendu zhlédlo 11.516 diváků, kteří v pokladnách nechali přes 1,3 milionu korun. Už tento týden však návštěvností pohne závěrečný díl trilogie Pán prstenů, jehož slavnostní premiéra se uskuteční 14. ledna.


Na druhém místě skončila Coenova romantická komedie s poněkud černými prvky nazvaná Nesnesitelná krutost. Hrají v ní například George Clooney, Catherine Zeta-Jonesová a Geoffrey Rush. Třetí skončil úspěšný americký animovaný snímek pro celou rodinu Hledá se Nemo, který Marhoulova Mazaného Filipa odsunul na čtvrté místo. Jeho celková návštěvnost se blíží ke stovce tisíc diváků.


V první dvacítce skončily i další dva snímky domácích režisérů. Ondříčkova komedie Jedna ruka netleská na jedenáctém a Trojanovy Želary na osmnáctém místě.


ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 1. ledna 2004


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 1. ledna 2004


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 1. ledna 2004


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 1. ledna 2004





Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.