Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Agropol hledá agenturu pro novou značku

Redakce MAM26. 1. 2004

Agropol, jedna z největších ryze českých firem v oblasti agronomie, si vybírá reklamní agenturu. Podle informací M&M by měla mít vítězná agentura na starosti propagaci nové značky, s níž se hodlá Agropol, dosud zaměřený především na B2B komunikaci, obrátit na drobné spotřebitele. Společnost podniká hlavně v oblasti obilovin, výroby krmných směsí, zpracování a výroby potravin z drůbežího masa. Právě tohoto segmentu trhu by se měla nová značka výrobků týkat. Agentura rovněž provede konsolidaci všech dosavadních marketingových aktivit firmy. Agropol pozval do tendru deset blíže nespecifikovaných agentur, čtyři fullservisové, tři kreativní shopy, dvě mediální a dvě PR agentury. Jediným známým účastníkem je Leo Burnett, jenž z tendru minulý týden odstoupil. Výběrové řízení má mít dvě kola, zatím probíhá první. Reklamní agentury, které ve výběrovém řízení neuspějí, dostanou od Agropolu skicovné. Fullservisové 25 tisíc korun, kreativní shopy 10 tisíc, mediální a PR agentury nedostanou nic. Agropol dosud s žádnou reklamní agenturou nespolupracoval, v roce 1997 si však najal Ogilvy CID, jež vytvořila novou korporátní komunikaci všech firem patřících do holdingu. Agropol zastřešuje společnosti rozčleněné do tří samostatných divizí: tradingové (Agropol Trading, Agropol Chem a Agropol Servis), divize agrocenter (Agrona, Belagra, Cerea, Doagra, Grana, Obila, Primagra, Proagro a Tagrea) a divize zpracování drůbeže (Jihočeská drůbež, Moravskoslezské drůbežářské závody PROMT a Intergal Vrchovina).

Marketing & Media, 26.1.2004, autor: Jindřich Jirásek

×

Společnosti PNS vzrostl předběžný provozní zisk

Starší článek

Renault potvrdil Aegis

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více